Izgradnja mišićne mase

Preporuča se barem 30 minuta tjelovježbe dnevno (iako je sada povećano na 1 sat zbog trenutne situacije u našoj zemlji s pretilošću i dijabetesom), ali, naravno, ne drže svi ovu preporuku. Ljudi su zauzeti, ljudi su lijeni i traže isprike – “Nemam vremena”, “Umoran sam, sutra ću to”, “Pa, jučer sam puno hodao.”

Neki ljudi dobiju svojih 30 minuta do sat vremena radeći male vježbe kod kuće poput trbušnjaka ili podizanja nogu, ili rade ove vježbe kako bi popravili mala problematična područja na svom tijelu poput mlohave unutarnje strane bedara i trbuha. Zainteresirani su za izgradnju mišića i sagorijevanje masti u tim regijama, tako da doista redovito vježbaju. Međutim, “vježba” bi trebala značiti kardio. Krv vam treba pumpati, pore se moraju početi znojiti, a zrak mora ulaziti i izlaziti iz pluća. Smisao vježbe je sagorjeti kalorije i pokrenuti vaš krvožilni i dišni sustav. Gubitak težine i ozdravljenje zahtijeva više akcije, doslovno. Tako će vam drugi reći da trebate vježbati umjesto suptilne izgradnje mišićne mase kako biste vidjeli rezultate. Vaši mišići se neće vidjeti ako su još uvijek zakopani ispod sloja masti. Izgradnja mišića zamjenjuje dio prostora koji masnoća zauzima u određenoj mjeri, ali kardio vježba je pravi put, ili još bolje kardio pomiješan s izgradnjom mišića. I tjelovježba nije jedina stvar; dijeta igra ključnu ulogu u gubitku težine. Možete sagorjeti kalorije, ali možete se i spriječiti da ih jedete na prvom mjestu.

Za one koji su zainteresirani za izgradnju mišićne mase kako bi se rastrgali i ojačali, a ne izgubili na težini, vježbe za mišiće su definitivno bitna komponenta vašeg treninga, a bit će intenzivnije od amaterskih trbušnjaka. Prehrana i odmor vrlo su važni za izgradnju mišićne mase na pravi način. Konzumiranje cjelovite hrane daje vam hranu potrebnu za izgradnju mišića, a odmor pomaže u izgradnji mišića – mišići zapravo postaju jači tijekom procesa oporavka, a ne tijekom samog treninga. Također, ljudi koji grade mišićnu masu trebali bi se zapravo udebljati, a ne gubiti. Mišići su teži od masti, a u ovom slučaju biti teži ne znači biti nezdrav. Težina je zapravo samo broj, a ono što je stvarno važno je biti u formi, zdrav i napet.